۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۴۶

امام جمعه اردبیل:

کانون مساجد به قدسیت و کار خود اعتقاد داشته باشد

کانون مساجد به قدسیت و کار خود اعتقاد داشته باشد

اردبیل- امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان گفت:کانون مساجد به‌عنوان مکانی ارزشمند، قدسیت دارد و باید به کار خود اعتقاد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید کانون مساجد اردبیل با بیان اینکه جوانان در رأس و خط مقدم بحث توجه به فرهنگ در جامعه قرار دارند، اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی مسئولیت سنگینی دارند و باید الان نسل فاخری تربیت کنیم چرا که آینده انقلاب اسلامی به آنها بستگی دارد.

وی با اشاره به نفوذ فرهنگ غربی در تفکر جوانان و وجود هجمه‌های سنگین در این راستا افزود: آموزش و پرورش به عنوان امور تربیتی باید بیش از اندازه بر روی فرهنگ و تربیت فرزندان وقت بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با گلایه از عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی در راستای ابلاغیه ارسالی در مورد رعایت حجاب ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی باید در حوزه تربیت فرزندان پاسخگو باشند.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه کانون‌های مساجد باید به قدسیت و کار خود اعتقاد داشته باشند، خاطرنشان کرد: از تمامی دستگاه‌های مرتبط به مساجد تقاضا داریم همکاری لازم را با مدیر جدید کانون مساجد داشته باشند.

کد خبر 6266697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha